Yrkesstolthet - tidligere Kubenelever og lærlinger har fått fagbrev

Avdelingsleder Petra med helsefagarbeiderne

Stolte lærere og avdelingsledere var til stede på Rådhuset i forrige uke for å feire utdelingen av fag- og svennebrev til tidligere elever og lærlinger ved Kuben vgs.

Mottakerne var minst like stolte og det er fortjent. Disse nyslåtte fagarbeiderne har jobbet og studert hardt de siste fire årene hvor pandemien dessverre har gjort arbeidet tøffere, spesielt for helsefagarbeiderne.

Så det var flott å kunne ha en fysisk utdeling i Rådhuset med familie og andre tilskuere til stedet for å gjøre ære på de.

2021-11-26 IKT-fagbrev.jpgNye IKT-fagarbeidere, med Kubens egen IKT-lærling Mark som nr 2 fra venstre i en rekke av flott Kubenelever.

Vi heier på alle nye fagarbeidere som nå er ute i jobb rundt om i Oslo og omegn.