Velkommen til skolestart på Kuben Vgs

• Kl. 09.00 alle Vg3 og Påbyggelever - oppmøte i foajeen på Kuben
  • Kl. 09.30 alle Vg2-elever - oppmøte i foajeen på Kuben
  • Kl. 10.00 alle Vg1 og Forberedende elever - oppmøte i foajeen på Kuben

Vi ønsker velkommen, gir kort informasjon og veileder deg videre til korrekt avdeling og klasserom. Dere vil møte klassen og lærerne deres.

Alle elever skal også ha mottatt et brev med informasjon om hvor og når dere skal møte på Kuben. For mer informasjon og kopi av brevet som skal ha blitt sendt hjem til alle elever og foresatte, følg denne lenken til Kubens kalender hvor du finner Velkomstbrev.

Foreldremøte for foresatte på Vg1

Vi minner om at vi inviterer til foreldremøte for foresatte til elever på Vg1 torsdag 15. august kl. 18:00 til 19:30. Møtet holdes på auditoriet Sentralen, med inngang fra foajeen på Kuben. Etter en felles presentasjon fortsetter møtet på avdelingene.

Norskopplæring for minoritetsspråklige MO

Alle elever som skal gå på norskopplæring for minoritetsspråklige skal møte på Avdeling Ullevål kl. 10.

Voksenelever

Voksenelever som skal gå på Kuben har andre oppmøtetider. For informasjon om deres oppmøte dag/dato/klokkeslett og sted, følg denne lenken til Kuben yrkesarenas nettsider.

Hvordan blir den første skoleuken?

Vi vil legge vekt på miljøbygging. Du blir kjent med klassen, lærerne og fagene. Kontaktlærer vil gjennomføre velkomstsamtaler med elevene. Vi vil også arbeide med læringsstrategier - hvordan du kan lære best. I ukeplanen er det også satt av tid til et møte med rektor og ledelse i skolens store auditorium, Sentralen.

Vi deler ut PC og lærebøker. Ta med signerte kontrakter som kan lastes ned her på nettsiden, så får du alt du trenger raskere.

Vel møtt til nytt skoleår!