Reisebrev fra HO-elever i Spania

HO Spania 2018 Rozan og Fabiola

Hola!

Vi er 4 elever fra Vg2 barne- og ungdomsfag og helsearbeiderfag. Vi har vært så heldige å få muligheten til å reise ned til et lite område i Spania som heter Alfaz del pi og her storkoser vi oss.

Sandra og Rebekka fra barn og ungdom har utplassering ved Costablanca barnehage utenfor Alfaz del Pi, og Rozan og Fabiola fra helsearbeiderfag har utplassering på CAN rehabiliteringssenter i en by som heter Altea.

Hver torsdag har vi spanskundervisning med Raquel i to timer, dette syntes vi er veldig lærerikt.
Vi har også en studiedag i uken, hvor vi bruker timene fornuftig med skolearbeid, dette har vi godt av.

Hittil har vi vært på utflukter i Altea, Benidorm, Alicante, Albir og Guadalest (Valencia). Alle disse stedene har vært utrolig fine og vi ser fram til flere utflukter de to ukene vi har igjen.

Vi har lagt ved bilder av oss i praksis.

Adios!

Sandra og Rebekka ved barnehagen