Digital undervisning til og med fredag 16. april

Illustrasjon.

Vi har nå hatt digital hjemmeundervisning for alle elever fra og med 17. mars. Det er uvisst hvor lenge vi må fortsette med dette, og vi vil oppdattere denne nyhetssaken så fort vi får nye beskjeder. Elever skal altså IKKE møte på skolen mandag 12. april. De skal ha digital undervisning til og med fredag 16. april.

Så fort vi vet når skolene kan åpne og gå tilbake til rødt nivå til alle få beskjed fra sine lærere/avdelinger om når og hvor de skal komme inn til Kuben.

Vi skjønner at det kan bli kjedelig å bare være hjemme, og ikke få møte skolekamerater og lærere fysisk. Vi vil derfor minne dere om at Elevrettede tjenester fortsetter å arrangere digitale aktiviteter framover. De tar med glede imot nye forslag om dere kommer på noe morsomt dere vil gjøre sammen med andre.

Vi anbefaler å følge med på:

• Teams - KUB-TM-Aktivitet
  • Instagram - etkuben og kubenvgs

Husk at du når som helst kan kontakte de hyggelige menneskene i Miljøgruppa på KubenCall 948 49 587 om du trenger å slå av en prat.