Kubens elevråd vant pris

Kubens elevråd (C) UDE

Onsdag 25.november holdt Elevorganisasjonen i Oslo sin årlige konferanse på Kuben for andre år på rad. Der ble det delt ut priser for elevrådsarbeid, og elevrådsstyret på Kuben ble tildelt prisen for beste nykommer.

Juryens begrunnelse:

Vinneren av årets nykommer videregående har kanskje Oslos største elevråd å stable på beina. Det er en ganske ny skole, og de er godt i gang med å bygge opp en solid organisasjon for å få fram elevstemmene og skape et godt elevdemokrati. De har store ambisjoner, men utfordringene til dette elevrådet er også store. De ser at arbeidet med å bygge tillitsvalgtapparatet er kontinuerlig arbeid. Vinnerskolen premieres både for den store utfordringen de har gått så grundig løs på og for et seriøst og imponerende godt elevlederskap.

En enstemmig jury mener at prisen for ÅRETS NYKOMMER VIDEREGÅENDE skal gå til Kuben!

Gratulerer! Vi er stolte av skolens elevråd og det arbeidet dere gjør!