Kubenfestivalen 2017

kubenfestivalen 2017-plakat

Onsdag skjer det altså - kl. 17-20 på Kuben. Etter suksess med Kubenfestivalen i fjor gjentar vi festivalen i år.  Festivalen er åpen for alle undommer, ikke bare Kuben-elever :). Inngangsbillett koster kun 30 kr.

På Facebooksiden til arrangemnetet kan du lese mer om artistene og programmet.

Sammen kan vi gi andre en bedre hverdag
Med Kubenfestivalen ønsker vi å hjlepe de som ikke har like mye som oss. Derfor samarbeider vi med Norsk Nødhjelp. Dette er er en bistandsorganisasjon som har som mål å hjelpe mennesker i nød, med vekt på barn og barnefamilier, slik at de på sikt kan klare seg selv.

Norsk nødhjelp 1Gjennom Norsk Nødhjelp vil vi kunne bidra til finansiering av tiltak som gjøre andre menneskers hverdag bedre. Vi her i Norge har utrolig mye og er heldige som har det vi har. Det vi tar for gitt, som for eksempel et trygt sted å sove og mat, er det mange rundt om i verden som strever etter. Gjennom Norsk Nødhjelp vil vi kunne hjelpe andre. Vi kan gi andre et håp. Vi kan gi dem en glede. Vi kan vise dem nestekjærlighet.

Vi håper at så mange av dere kommer til festivalen ikke bare for å høre alle de rå artistene, men fordi dere ønsker å hjelpe andre, vise omsorg, vise nestekjærlighet!

Vi gleder oss til å se deg på Kuben, Kabelgata 10-12 på Økern!

Arrangører og frivillige ønsker velkommen! Det blir en helt rå kveld!

Arrangører

Frivillige