Kubenelever vant Oslomesterskapet i kjøretøy

1. til 5. plass i mesterskapet

Vi gratulerer vinnerne av Oslomesterskapet for kjøretøyfagene! Kuben Vgs. var vertskap for konkurransen som fant sted torsdag 15. mars. Deltakerne kom fra de tre skolene i Oslo som har denne linjen: Stovner vgs, Etterstad vgs og Kuben.

1. plass gikk til Håkon Aurlien (blå t-skjorte), Kuben, 2. plass til Max Bredal-Thoresen (svart t-skjorte), Kuben, og 3. plass til Emil Solskjær (grå t-skjorte). 4. og 5. plass gikk til elever fra henholdsvis Stovner og Etterstad Vgs.

I forbindelse med arrangementet ble det også skrevet en læreplassgaranti med representanter for bilbransjen hvilket er godt nytt for alle elever.

Vinnerne fra Kuben går videre til NM som arrangeres i Hamar i april. Vi skal følge med og heie!