Da er elevene på plass

Skolestart 2016, Rektor med vg1 elever

Først på dagen kom de etablerte og erfarne vg3 elevene, de som med selvsikre skritt gikk rundt og gav klemmer og håndtrykk til gamle kjente.

Deretter startet vg2 elevene, en god blanding av "gamle travere" og ferske fjes, hvor mange var glade for å treffe hverandre igjen.

Vg2 elever Dina og Yasmin

Klokken 11 var det mange spente vg1 elever på plass. Disse elevene skal bli kjent med nye klassekamerater, nye lærere og ny skole. Det blir nye fag, nye systemer og nye verksteder og klasserom. Vi tror likevel de vil være husvarme om noen veldig få uker.

Kuben starter nå sitt fjerde år. Skolen, ansatte, systemer og rutiner er veletablerte og vi ser frem mot et flott nytt skoleår for alle oss her på Kuben. Det er godt å få fylt opp skolen med mennesker og lyd og liv etter noen stille sommerferieuker.

Skoleåret 2016-17 skal bli vårt beste skoleår!