Åpen Dag på Kuben

Elever Kuben høsten 2017

Vi gleder oss til å presentere skolens tilbud på mer enn 10 ulike stands i vår flotte foaje. Dagen vil være nærmest som en yrkes- og utdanningsmesse der besøkende vil få fyldig informasjon, svar på spørsmål, observere praktisk undervisning og få omvisning av våre elever.

Kubens unike tilbud vil få ekstra oppmerksomhet denne dagen; dobbelkompetanseløpene, YSK innen helsefag og byggfag, Teknologilinja og ikke minst det nye tilbudet vårt: Robotikklinja.

Skolens internasjonale tilbud vil også bli presentert, med spesiell vekt på informasjon om Englandsklassen, og vi får besøk fra vår samarbeidspartner Bournemouth & Poole College.

Kuben er åpen for besøkende kl. 16 til 20 - VELKOMMEN!

Informasjonsmøter

• Rektor Kjell Ove Hauge presenterer Kuben i "Sentralen" /store auditorium kl. 17:00 og 19:00
  • Presentasjoner i "Kjettingen" / lille auditorium:
    • Kl 17:40 YSK—yrkes og studiekompetanse
    • Kl 18:00 Presentasjon av Teknologilinja
    • Kl 18:20 Presentasjon av Robotikklinja
    • Kl 18:40 Kuben i utlandet (Englandsklassen/Vg2 data og elektronikk i Bournemouth & Poole)