Sommerhilsen og sommerinformasjon

Ledergruppa 2022-23

Vi er imponerte over hvordan elevene har håndtert dette tredje skoleåret med pandemi og tidvise nedstegninger. Vi tar ferie med visshet om at vi har gjort vårt beste i en vanskelig situasjon og nok en gang levert svært gode resultater for våre elever.

Kubens åpningstider i juli
Kubens resepsjon og sentralbord er stengt i juli, derfor anbefaler vi å sende e-post til Kubens postmottak hvis du har noen spørsmål: postmottak@ude.oslo.kommune.no (husk å merke med Kuben vgs).

Selve bygget er åpent mellom kl. 7:00 til 16:00 på hverdager.

Eventuell kontakt med rektor eller andre i ledelsen er enklest via telefon eller SMS siden e-post bare blir lest sporadisk.

Vil du hente vitnemål/kompetansebevis i sommer?

Fra mandag 4. til og med fredag 29. juli må du henvende deg til Utdanningsetaten i Grensesvingen 6, OBS - Du må avtale tidspunkt på forhånd, tlf: 960 91 800
De har åpningstid kl. 12:00 - 15:00 (torsdager 12:00 - 16:00)

Viktige datoer fremover:

• Kubens ledelse, rådgivere og administrasjonen for øvrig, er tilbake på jobb fra mandag 8. august.
  • Lærerne har sin planuke fra mandag 15. august.
  • Kuben inviterer til foreldremøte for Vg1 torsdag 18. august fra 18.00 til 20.00. Mer informasjon kommer.
  • Kubens elever skal ha første skoledag mandag 22. august etter følgende oppsett:
    • Kl. 9.00: Alle klasser Vg3, påbygg og Vg4 (YSK)
    • Kl. 9.30: Alle klasser Vg2
    • Kl. 10.00: Alle klasser Vg1 og forberedende (FVG)

Vi håper på et pandemifritt skoleår, men mener vi er godt forberedt på alle eventualiteter.

Kubens ledelse