Høytidelig utdeling av Fag- og Svennebrev på Oslo Rådhus

HYSK-elever med fagbrev i helsearbeiderfaget, koordinator Grethe Aagenæs Hagen og rektor Kjell Ove Hauge

I tillegg til å ha det bredt utvalg av yrkesfaglige utdanningsprogram og mange elever innen yrkesfag, er Kuben vgs og yrkesarenaen også en stor lærebedrift. Vi har egne lærlinger innen IKT-Servicefag, Barne- og ungdomsarbeiderfaget, Kontor- og administrasjonsfaget, Byggdrifterfaget og Automasjonsfaget.

Så det er ekstra gøy å være med på utdeling av Fag- og Svennebrev for oss, og treffe igjen tidligere elever, og lærlinger. Noen, slik som HYSK-elever, har vært med oss gjennom hele sitt 4-årige løp.

Kuben gratulerer tidligere eleverer og lærlinger med sin fagutdanning. Norge trenger dere! Dere er beviset på at morgendagens beste kommer fra Kuben og vi er så stolte av dere!

Utdeling Fagbrev 2022-11 2.jpg

Rektor Kjell Ove Hauge med flere tidligere Kubenelever.

Utdeling Fagbrev 2022-11 4.jpg

Rektor holdt tale under utdelingen, fra den flotte talerstolen på Oslo Rådhus.