NM i rørleggerfaget for elever ble arrangert på Kuben!

Vinnerpallen i NM rørlegger for elever

Arrangementet ble støttet og sponset av Brødrene Dahl, og juryen var representanter fra Rørentreprenørene Norge, OPK Oslo omegn og Drøbak Rørleggerservice.
Deltakerne representerte 6 fylker i Norge, fra Troms i nord til Telemark i sør!
- Mathias Otterstad, Ringsaker Vgs, Innlandet, 1. plass
- Sofie Helland Johansen, Stagnes Rå Vgs, 2. plass
- Kacper Galik, Kuben vgs, Oslo, 3. plass
- Mathias Hirmder, Åssiden vgs, Buskerud, 4. plass
- Ole-Alexander Hoel Johansen, Borg vgs, Østfold, 4. plass
- Orlando Evendsen, Skogmo vgs, Telemark, 4. plass

2024-04-12 Vinnerpall og 4. plassene.jpgDet skilte kun smådetaljer og millimeterne mellom de forskjellige plassene, og juryen brukte bortimot en time på å komme frem til et resultat. Og som juryformann sa – alle er vinnere som har kommet til NM og representerer fylket sitt, og alle har gjort en fantastisk jobb! Representanten fra rørentreprenørene bemerket at de vanligvis kun var involvert i NM for lærlinger, men at dette hadde vært en flott opplevelse, og at han regnet med å se flere av disse om noen år i lærlinge-NM.
Vi takker for besøket og vi er stolte av lærerteamet på Kuben som stod for arrangementet, og av elev Kacper som fikk 3. plassen!