Tirsdag 16. juni blir det vitnemålsutdeling for elever på Vg3 Informatikk, Robotikk, og Vg4 BYSK og HYSK.
Det er en stor glede for oss å invitere deg til en høytidelig avslutning på ditt barns skolegang. Det vil bli utdeling av vitnemål og et variert program med taler og kulturelle innslag.
Antrekk: Pent
Servering: Mineralvann og frukt
MRK - elevene skal møte opp i foajeen sammen med klassen sin kl. 17:00. Foreldre og andre skal komme kl. 18:00.
