Osloskolens nettsider benytter informasjonskapsler (cookies). Les mer
Vår profil og rektors hilsen
Ledelse og ansatte
Strategisk plan 2024-2026
Skolens pedagogiske plattform
Kuben in English
Skolens historie
Miljøfyrtårn
Analysebrettet (Udir)
Driftsstyret
Elevrådet
Medbestemmelsesutvalget (MBU)
Kuben seniorklubb
Ledige stillinger
Kuben har utgitt jubileumsbok
Om studiespesialisering
Vg3 Påbygging til generell studiekompetanse
Bygg- og anleggsteknikk
Elektro og datateknologi
Helse- og oppvekstfag
Informasjonsteknologi og medieproduksjon
Teknologi- og industrifag
BYSK - Byggfag Yrkes- og studiekompetanse
HYSK - Helsefag Yrkes- og studiekompetanse
Robotikklinja - Studiekompetanse med automasjon og elektronikk
Informatikklinja - Studiekompetanse med programmering og IT-systemer
Medielinja - Studiekompetanse med multimedieproduksjon og webdesign
Fundament (11. grunnskoleår)
Oppfølgingstjenesten (OT)
Skole på byggeplass
Tilrettelagt Helse- og oppvekstfag (HO)
Forberedende Vg1
Komprimert videregående opplæring
Norskopplæring for ungdom 16-19 år (NO)
Biblioteket
Mattetrening med ENT3R
Skolehelsetjenesten
Rett til trygt og godt skolemiljø
Elev- og lærlingombudet
Kubenprisen
Inkluderende russefeiring
Miljøteamet
Rådgivertjenesten
Mangfoldsrådgivere
Visma InSchool (VIS)
Studieteknikk - tips og triks
Søknad om skoleplass og læreplass
Kubens ordensregler
Elevstandardene
Nyttige skjemaer
Råd og regler for bruk av IKT
Fravær og permisjon
Skoleskyss
Vurdering, kompetansebevis og vitnemål
Eksamen
Privatisteksamen
Klage på standpunktkarakter
Inntaksgrenser og karakterkalkulator
Kuben i verden - et forskningssamarbeid
Entreprenørskap på Kuben
Ungdomsbedrifter Kuben
Om internasjonal satsing
RoboCompetition - Developing skills in safe robotics
Erasmus+ Involve to Evolve, Skandinavisk medborgerskap
Arbeidspraksis for HO-elever i Spania og England
Språkreiser og studieturer
Gambiaprosjektet - sosialt entreprenørskap med Kerewan Upper Secondary School
Trygg Læring Kuben
Kontakt oss