Vitnemålsutdeling på Kuben vgs

4BYSK og HYSK

Vitnemålsutdelingen ble fordelt på to dager; studiespesialiseringsklassene på tirsdag 18. juni og kombinasjonsløpene onsdag 19. juni.

Det var fullt i foajeen under begge dagene med foreldre, søsken, besteforeldre og noen kjærester som var kommet for å markere denne viktige begivenheten sammen med oss ansatte.

Det ble sunget og holdt taler, delt ut blomster og tatt mange, mange bilder. Det er både med stolthet og noe vemod at lærere og ledere på Kuben tar farvel med årets avgangskull, og sender de ut i verden med ønsker om hell og lykke og et godt liv. Vi håper og tror at vi har gjort vårt beste for å berede grunnen for at de alle skal bli produktive og lykkelige samfunnsborgere – både studieforberedt og yrkesforberedt.

God sommer og våre varmeste lykkeønskninger til dere alle!

Avslutning publikum.jpg

Spente elever med familie venter på at seremonien skal starte for ST-klassene.