Takk for besøket!

ÅPen dag 2017 - HYSK-elever ved stand

Allerede før Kuben offisielt åpnet dørene begynte de besøkende å vandre rundt i mingleområdet og de fikk dermed med seg de siste hektiske forberedelsene før vi kom ordentlig i gang kl. 16. Engasjerte elevguider og ansatte tok seg av de besøkende både nede i glassgaten og på de forskjellige avdelingene oppover i etasjene.

Presentasjonene om Kubens unike utdanningsløp; Teknologilinja, YSK og Englandsklassen på elektro, opplevde alle stor pågang fra interesserte søkere med foreldre og foresatte.

Det var også mye annen aktivitet. Nede på verkstedet til kjøretøyelevene fikk de besøkende lære hvordan man skal agere hvis man ankommer en bilulykke. Dette var satt i stand av elever på helse og oppvekst som viste frem sine kunnskaper om førstehjelp.

Åpen dag - bilulykke og førstehjelp

Elever på design og håndverk hadde et forrykende fashionshow i mingleområdet en gang hver time. Modellene var Kubenelever, og spesielt frontfiguren imponerte med sikker gange på veldig høye hæler. Elevene hadde fått mye inspirasjon og læring fra gjestelærer og stylist Erlend Elias.

Åpen dag 2017 - moteshow

Vi gleder oss til neste år og ønsker alle søkere velkomne til Kuben videregående skole! Følg med her på hjemmesiden og følg oss på https://www.facebook.com/kubenvgs/.