Kuben har opprettet "KubenCall 948 49 587"

KubenCall

Elevrettede Tjenester på Kuben ønsker å bidra til at elevene har det så bra som mulig i denne situasjonen!

Skolen har derfor opprettet tjenesten «KubenCall» hvor dere kan ringe for å spørre om ting eller om dere trenger å snakke med noen. Nummeret er 948 49 587.

Dagene fremover kan bli krevende for mange ungdommer og familier. Vi vil derfor også legge ut et «Hjelp og Støtte Dokument» på portalen, med forskjellige telefonnummer dere kan kontakte. Det vil etterhvert også komme mer informasjon om hvilke tilbud bydelene har til barn og unge i dagene fremover.

Kuben har opprettet en egen Instagram profil med navnet @etkuben. Følg den, og få med deg viktig info om Covid-19, skolesituasjonen videre og gøye memes/aktiviteter. Dere kan også DM oss på Instagram. Vi på Kuben ønsker å være tilgjengelige og til hjelp for dere.