Kuben er Årets Entreprenørskapsskole 2016

Marsipankake med gratulasjon

Vi er veldig stolte over at Kuben er kåret til Årets Entreprenørskapsskole i oslo 2016!

Juryens begrunnelse er som følger: "Juryen har valgt årets vinner på bakgrunn av bre og høy aktivitet knyttet til entreprenørskap i utdanning. Arbeidet er godt forankret i skolens planer, og de har god driv i utviklingen.

Skolen har mange samarbeid med aktører utenfor skoen, både med næringsliv, offentlige virksomheter, høyere utdanningsinstitusjoner, ungdomskoler og internasjonale aktører.

Erfaringer og ringvirkninger beskrives på en god og ryddig måte i søknaden. De trekker frem at arbeidet trener elevene i samarbeid, nytenkning, kreativitet, problemløsning og sosiale ferdigheter. Samtidig skaper det kontaktflater med bransje og næringsliv hvor elevene får virkelighetsnære erfaringer og opplevelse, kontakter og nettverk."

Vi er kjempestolte og gratulerer spesielt elever og ansatte som jobber med entreprenørskap på Kuben! Godt jobbet!