Tigist, HYSK-elev og Kubenstjerne, vant fagprøvemedaljen!

Tigist vant fagprøvemedaljen

Torsdag kveld, under fag- og svenneprøveutdelingen i Oslo Rådhus, fikk Oslos og Kubens første YSK-elever sine fagbrev, etter at alle elevene hadde fullført med bestått meget godt. Som kronen på verket ble Kubenelev Tigist Berhanemeskel Alemu tildelt fagprøvemedaljen for sitt utrolig høye nivå på fagprøven. Hun er også vinner av Kubens fagpris 2017, og en av Kubenstjernene. YSK-elevene viser tydelig resultatet av et høyt faglig nivå og engasjement, og Tigist mer enn noen med sine snaue 6 år i Norge.

Les presentasjonen av Tigist på Rektors blogg: https://kjellove.wordpress.com/2017/11/24/tigist-hedret-i-radhuset-en-fantastisk-suksesshistorie/

Vi gratulerer Ida Marie Bakkejord, Angelika Stoczkowska, Veronica Klevjer Holt, Laiba Khan, Susanne Iversen, John Atle Witnæs og Ine Kristine Olsrud, og Tigist med de fantastiske resultatene!

Tigist sammen med veileder ved Aker sykehus, Annika, Kubens rektor Kjell Ove, og Kubenlærer Grethe