Første skoledag på Kuben

Rektor tar selfie med Vg1 2017

Det er Kubens 5. skoleår og vi har etablert noen gode tradisjoner for skolestart. To av de er at alle ansatte skal ha på seg Kuben uniformen; svart t-skjorte med Kuben-logoen, og at rektor tar en selfie sammen med Vg1 elevene.

Flere andre mer formelle rutiner og tradisjoner er selvfølgelig også på plass, og i hele dag har klasser med lærere beveget seg rundt på bygget for å få utdelt bøker, pc, og bli kjent med klasserom og andre fasiliteter på skolen. Senere i uken skal alle innom Sentralen, skolens største auditorium, for å få viktig informasjon fra rektor og resten av skolens ledelse.

Det er et perfekt vær for skolestart, opphold og gløtt av sol, og vind nok til at flagget foldet seg ut.

Vi ønsker med dette alle elever og ansatte og besøkende hjertelig velkomne tilbake til nytt skoleår! Husk at det er mye opp til hver enkelt hvordan vi vil at dette skoleåret skal bli!

Noen av lærerne på elektro tar imot Vg1-elever