Aktiv skolestart på Kuben!

Bilder fra første to uker ved Kuben

Flere klasser har hatt turer (og overnattingsturer) sammen med lærerne for å bli bedre kjent og få en flott "kick-off" på skoleåret. Miljøgruppa ved Kuben har arrangert flere aktiviteter for hele skolen, blant annet musikk og fest på skolens flotte takterasse.

Elevene på vg1 elektro har fått sikkerhetskurs,  og elevene på IKT har allerede fått flere bedriftsbesøk og møtt tidligere elever som nå er i gang med læretida.

Det var også skolevalg andre uken på skolen. Delegater fra ungdomspartiene deltok i en engasjerende debatt i Kubens storstue "Sentralen", og stod på stand på valgtorg. Dagen etter ble selve skolevalget gjennomført. Resultatene fra valget vil legges ut som en egen nyhet når disse foreligger.

Trygg og aktiv læring på Kuben er dermed godt i gang.